به گزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان، محمدمحسنی با اعلام این خبر گفت: از 17 اسفندماه سال گذشته تا امروز 5 فروردین ماه، نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی، رستورانهای بینراهی، سفرهخانهها، هتلها، مهمانپذیرها، اقامتگاههای بوم گردی و دیگر مراکز اقامتی رشد داشته و در این مدت بیش از 857 مورد بازدید از این تأسیسات صورت گرفته است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان با اشاره به اینکه از این تعداد بازدید 27 مورد تذکر، 4 اخطار مورد اخطار کتبی صادرشده است، افزود: تذکرها برای ارائه بهتر خدمات بوده که قابلچشمپوشی است و بر اساس بررسیهای میدانی، بیشتر مسافران رضایت را از مراکز اقامتی هرمزگان دارند.
محسنی تأکید کرد: بهمنظور رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی، سامانه پاسخگویی به شکایات به شماره 33670030-076 آماده دریافت نقطه نظرات و شکایات مسافران و گردشگران نوروزی است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/